photo wany12_zps28b98711.jpg">
HOMIE ABOUT AFFIES
extra extra extra

“You're so convinced you'll disappoint people if you show them that you're not perfect. You don't realize you are perfect. Your imperfections are what make you perfect. They make you you. That's what people love. It's what I love too.”

my network


tagboard


its all about us


Previous post

kenangan bersama tentera :')
kesedihan kegembiraan yg belum pasti
pmr coming
i love my friend
Alhamdulillah.
salam maulidur rasul
esok kena berhijrah ke sekola penuh .. semoga ilmu...
kenduri
assalamualaikum .. ini saya ! :)
deep my heart :(

advertisment


Title: crying :')
written on Tuesday 2 July 2013 @ 08:30 ✈{ 0 comments }

Assalamulaikum.Bismillahirrahmanirrahim.:'), Alhamdulillah diberi peluang lagi untuk bernafaas dan menjalankan ibadah spt biasaa. sihat semuaaa ? hehe, . esok 3/7 hari jaya gemilang dkt sch. walaupun tak dapt anugrh tu, terasa kena sibukkan diri untk lancarkan majlis . yg paling penting dpt jumpa kwan-2 lama yg dh pndh sch sbb ada angrah terbaik pmr. well, kita tak dpt. just tgok ja nnti. hehe, tapi nie bukanlah topik utama nak diceritakan. ada cerita yg lebih menyedihkan taktau nak mula dari mana , pucuk pangkalnyaa im totally single. haha, bukan gembira atau ceria, tpi 100% perasaan sedih tu yg menguasai diri.


nah buktii ? heheh you know apa perasaaan wktu tuu ? yaAllah sumpah sedih, dah taktau nak ckp mcm mana,taktau nak mula dri mana,taktau nak cri kekuatan dri mana nak hadap semua niee *lap airmata*.yaa memng betull apa yg awak kataa, tpi percayalahh tak pernah pun sy kish dgn semua tuu.tpi apakan daya, mcm sya ckp *sya prmpuan dn awak lelaki,awak berhak bt ap sja yg awak nak.berhak memulakn dan memutuskan*.patutala hati niee rasa tak menentu, tp kuatkan juga hati neii untuk bg respond.*sedapkan hati*.mungkin Allah uji nie untuk kebaikan semuaa,walaupun sedih, tpi try juga ceriakan depan orang tambah-2 kawan. betull ckp Azlina, aku kena kuat untuk semua nie. dan aku memng kuat ! Alhamdulillah, air mata takda jatuh seteruk sebelum niee.mungkin nasihat mekna, jdi kekuatan.aku dh cuba sehabis baik untuk kekalkan hubungan ,tpi aku dh rasa mcm tak diperlukan.becuase why ? nie bukan kail prtma, but it's a sec time to me. tadi p umah mekna dgn chah, mcm besa sembang,cerita psal hal masing-2 .tiba-tiba mekna tanyaa,about him. hahahaa, jwapannya just senyum. mekna cerita apa yg di-chatting dgn diaa, waaahh. sumpah sedih. dah tak dpt thn lagi air mata,so TER-jatuhla ayaq mata depan mekna dgn chah. malu gilerrr ! kenapala buleh p buat drama dgn depaa ? untuk Awakkk , dengarlahh. yaa,kita buleh berkawan. berkawan mcm biasa,berkawan mcm org lainn.tapi .sebenarnyaa takut ter-jatuh hati untuk kali keduaa.awak ckp kita jarang contact untuk alasan dan bukan sebab permpuan, ya saya terima. tapi percayalahh, sayaa tak pernah kisah dgn semua ituu.andai ada peluang lg untuk saya, carilah saya. sebab sayang saya hanya untuk awak*lap airmata*. anadai kata sebaliknyaa, insyaAllah saya akan belajar untuk "Move on", memang payah ,tapi saya kena jugak.kita akan terus berkawan macam biasaa. sya tak rep chat awak bukan bermakna saya benci, tapi takut termaki,tercaci,terhina awak.so lebih baik saya diamkan diri.terima kasih sebab hadirkan diri,bagi semangat 





© 2012 Layout made by mintrose. Have a nice blogging day !