photo wany12_zps28b98711.jpg">
HOMIE ABOUT AFFIES
extra extra extra

“You're so convinced you'll disappoint people if you show them that you're not perfect. You don't realize you are perfect. Your imperfections are what make you perfect. They make you you. That's what people love. It's what I love too.”

my network


tagboard


its all about us


Previous post

Alhamdulillah.
salam maulidur rasul
esok kena berhijrah ke sekola penuh .. semoga ilmu...
kenduri
assalamualaikum .. ini saya ! :)
deep my heart :(
Perempuan yg perasan cantik akan menggedik dgn lel...

advertisment


Title: i love my friend
written on Saturday 7 April 2012 @ 02:41 ✈{ 0 comments }

salam. terasa rajin plak nak post dekat blog . huhu. tadi p kilang roti minang . cari maklumat . best dgn kawan-2. tapi ada jugak orang yg taksuka dekat kita. xplakan. kita takbuleh nak pksa. kawan sendiri ! fuhh ! mcam mimpi. kawan, apa kau cakap camtu dekat aku ? aku sedar diri aku yg huduh, gemuk ni. tapi, tu bukan lesen untuk hg melepas cakap. yup ! aku memang cepat terasa. aku sayang kawan-2 aku. aku jaga mulut ni, supaya mulut ni taklantang depan kawan-2. sorry kawan, aku dah xbuleh nk rapat dengan hg . hanya Allah saja yg taw dan aku terima kenyataan itu . terima kasih ! :') :'/







© 2012 Layout made by mintrose. Have a nice blogging day !